<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5238493392842950228\x26blogName\x3dAngelInHeaven\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://thisgalnamemumue.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://thisgalnamemumue.blogspot.com/\x26vt\x3d-8302568351849713582', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
.The Sky.
Ya Allah !
Saturday 24 March 2012 | 04:05 | 0 kiss me

Ya Allah! Aku tak kuat lagi. Semua nie fake! Palsu belaka. Aku happy sebab nak tutup sedih aku dgn orang lain. Aku tak larat nak hadapi semua nie. Ya Allah, besarnya dugaan kau untuk aku. Kenapa dea sanggup tinggal kan aku. ape salah aku kat dea? Sakit hati nie belum terubat sebab pergaduhan kami, tiba tiba dea terus nak tinggal kan aku . Ya Allah! Engkau saje yang ade dengan aku time aku senyi, susah, senang, sakit, sihat n semua nyaa. Hm, mungkin ujian untuk aku. Takpe, aku terima dengan hati terbuka. Taksemua benda dalam dunia nie INDAH. Takpe, aku doakan dea bahagia dengan orang lain, mybe bukan dengan aku. aku cuma bagi dea tambah masalah jehh kann. Aku dah janji nak jadikan kau LAST dalam hidup aku, tapi kau. . . sanggup buat aku macam nie. mungkin kau orang nak cakap aku bodoh. nangis sebab lelaki. okayy, ye. memang aku bodoh. dah dea buat aku sayang dea, nak buat macamana. lepasnie, aku malas dah nak cari. yang datang tu aku terima jehh. even jodoh aku mak aku yang tentukann. takpe, janji orang tu dekat dengan ALLAH. walau tak berharta, aku nak dea kaya dengan pahala dari Allah. Aminn ! ;'(

Older Post | Newer Post
About Me.

Ummu Nur Haziqah AbuBakar|17 candidates SPM 2012|Johor|Malaysian,Islam|


Tralala.




Credit.

Designer: AmirRiezman
background: Mr.Google
Icon: Sis Lettha



Copyrighted MumueTaiko.